Plac Dąbrowskiego 1, Nowy Sącz

LASEROWY PEELING SKÓRY LASEREM Er:YAG ?

Zabieg laserowego peelingu skóry poprzez wykorzystanie wiązki lasera wywołującej liczne uszkodzenia stymuluje skórę do regeneracji i odnowy. Zabieg jest szczególne dedykowany dla osób ze skórą grubą , szorstką , z nierównomiernym kolorytem. Poprzez naświetlanie skóry wiązką lasera Er:YAG następuje odparowanie wody z naskórka. Efektem tego zabiegu jest złuszczanie naskórka w około 2-3 dobie. Intensywność łuszczenia uzależniona jest od intensywności wykonania zabiegu, która ustalana jest ze specjalistą przed zabiegiem oraz od kondycji skóry.

KIEDY POJAWIĄ SIĘ EFEKTY PEELINGU LASEROWEGO?

Bezpośrednio po zabiegu skóra jest intensywnie czerwona oraz podrażniona. Pierwsze efekty zabiegu są widoczne po okresie rekonwalescencji, po złuszczeniu naskórka  czyli po około 3 – 7 dniach od wykonania zabiegu. W drugim tygodniu skóra ma wyrównany koloryt.  Na efekty znacznego wygładzenia należy poczekać ponieważ, proces regeneracji włókien kolagenowych jest długotrwały. Ostateczny efekt zabiegu widoczny jest po około 3-6 miesiącach.

JAK CZĘSTO NALEŻY WYKONYWAĆ ZABIEG LASEROWEGO PEELINGU?

W zależności od kondycji skóry oraz oczekiwanych efektów zabieg może być wykonywany pojedynczo lub w serii zabiegów co 30 dni. Ilość jest ustalana indywidualnie podczas konsultacji ze specjalistą.

NAJCZĘSTSZE WSKAZANIA DO WYKONANIA LASEROWEGO PEELINGU

• brak jędrności skóry
  • zmarszczki
  • nierównomierny koloryt – cera szara z przebarwieniami
  • redukcja blizn potrądzikowych
  • rozszerzone pory
  • cera łojotokowa

PRZECIWWSKAZANIA DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW Z UZYCIEM LASERA FOTONA SPECTRO SP

• ciąża
  • laktacja,opalenizna , minimalna przerwa od kąpieli słonecznych wynosi cztery tygodnie
  • leki światłouczulające (m.in. retinoidy, tetracykliny)
  • zioła (dziurawiec, rumianek, nagietek – przestać używać na cztery tygodnie przed zabiegiem)
  • stosowanie suplementów diety zawierających biotynę i żelazo (minimalna przerwa wynosi cztery tygodnie)
  • spożywanie alkoholu 24 godziny  przed zabiegiem
  • bielactwo
  • łuszczyca (aktywna faza)
  • padaczka
  • atopowe zapalenia skóry
  • zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków zmniejszających i zwiększających  krzepliwość krwi
  • skłonność do powstawania bliznowców (keloidów), blizn hipertroficznych
  • przebyte i obecne stany nowotworowe, w szczególności czerniak złośliwy oraz nawracający rak skóry lub kiedy widoczne są zmiany mogące wskazywać ryzyko choroby nowotworowej
  • AIDS , HIV
  • żółtaczka typu B i typu C
  • choroby hormonalne oraz endokrynologiczne takie jak np. zespół policystycznego jajnika lub cukrzyca
  • aktualne terapia  lub okres 6 miesięcy od zakończenia przyjmowania Accutanu
  • stosowanie bądź przyjmowanie sterydów (krem lub tabletki)
  • bardzo sucha i bardzo wrażliwa skóra
  • nieuregulowana cukrzyca
  • nadciśnienie, choroby serca, choroby naczyń krwionośnych
  • antybiotykoterapia na 1 miesiąc przed zabiegiem
  • stan zapalny, infekcja wirusowa, bakteryjna w obrębie skóry przeznaczonej do zabiegu
  • stosowanie preparatów z witaminą A (retinol ) – kremy, maści, toniki, tabletki
  • kosmetyki czy maści na bazie alkoholu (minimum 2 tygodnie przed)

Peeling laserowy przy użyciu lasera Er:YAG Fotona wykorzystuje innowacyjną technologię, dzięki której możemy odmładzać skórę  oraz wyrównywać jej koloryt.

Peeling laserowy  jest bardzo precyzyjny i efektywny poprzez swoje głębokie działanie.

Twarz 800-1000
Szyja 550-750